poniedziałek, 13 maja 2013

Największy komplement


Kilka dni temu przeczytałam NAJWIĘKSZY komplement, jaki padł w moją stronę w ostatnim czasie i to z ust osoby, której NIGDY bym nie o to nie posądziła. Zapewne, nie był zamierzony, ale co tam. Chodzi o dyżurną plotkarę RP. W wywiadzie udzielonym w ramach promocji swojej książki była uprzejma powiedzieć:
Myślę, że TVN bardziej trzyma na smyczy Kubę Wojewódzkiego, niż kontrolował „supernianię".
BARDZO dziękuję za te słowa. Sprawiły mi dużą satysfakcję. Opisują bowiem dokładnie moją relację z TVN.
Smycz autorki jest zapewne znacznie krótsza niż Wojewódzkiego. On uwzględniając wszelkie ku niemu uwagi - przynajmniej jest indywidualnością. Ona, zaledwie pasożytuje na osobach publicznych.
Ja zawsze mówię to co myślę. Mam wolność. Nie jestem osobą, której można coś narzucić i kontrolować. To wspaniałe uczucie.
Padło także stwierdzenie, że jestem „medialnym potworem”. Kim więc jest ktoś, kto za pieniądze opluwa innych ludzi?
PS W ostatnim „Maglu”, którego fragment poświęcony sobie niestety zobaczyłam, prowadzący skarżyli się, że usiadłam „plecami do nich” na konferencji ramówkowej TVN Style. Jak widać na zdjęciu wszyscy usiedli do nich plecami. Straszna to musi być dla nich trauma do dziś, bo wydarzenie to miało miejsce w marcu 2012 roku. Tak! Ponad ROK TEMU bo wtedy uczestniczyłam w konferencji po raz ostatni☺ Proszę o wybaczenie, rzeczywiście „naczelnych plotkarzy” nie widziałam, bo siedzieli daleko z tyłu… A scena była… jakby z przodu ☺☺ I jeszcze jedno. Nie powiedziałam wtedy „dzień dobry”? Możliwe, uczono mnie bowiem , że to mężczyzna kłania się kobiecie, a osoba młodsza starszej.

2 komentarze:

  1. Nie bardzo wiem po co im w ogóle odpowiadać. :)

    Magiel więcej wymyśla niż Pudelek. Nie ma sensu nawet zatrzymywać myśli na ich uwagach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzialam Pania w lodzkiej Manufakturze, w H&M. Usmiechnelam sie do Pani, a w zamian otrzymalam mine, tak grozna, jakbym Pani psa zabila. Zawsze na zyczliwosc,tak Pani odpowiada?

    OdpowiedzUsuń